Általános leírás

IP alközpont szolgáltatásunkat azoknak a vállalati ügyfeleinknek ajánljuk, akik kis anyagi beruházás mellet szeretnék modernizálni kiöregedett alközpontjukat, vagy egyszerűen csak élvezni kívánják a modern technológia előnyeit.

Előnyök

Az IP alközpont használatának előnye, hogy a funkciók szabadon választhatók, konfigurálhatók a rendszerben, így akár minden alközpont adott cégre szabottan kerülhet kialakításra. Alacsony eszközberuházás mellett így igényeire szabott ügyviteli környezet alakítható ki.

A NetFone Telecom IP alközpontja az alábbi funkciókkal segíti vállalata mindennapi ügymenetét:

  • központi telefonszám
  • interaktív automata menürendszer (IVR)
  • direkt és indirekt mellékválasztás
  • központi hangposta (üzenetrögzítő) szolgáltatások
  • WEB alapú felhasználói alkalmazás
Jellemzők

A hívásokat egy az ügyfélhez telepített szerver fogadja, melyhez az egyes felhasználó telefonvonalon keresztül kapcsolódik. A szerver kezeli a beérkező hívások fogadását, megválaszolását, vezérlését és hangrögzítését, illetve ezen keresztül lehetőség nyílik hívások indítására is.

Az alközponti funkciók elérése akár távolról is biztosítható a munkavállalók számára, így internetes kapcsolat révén az alközpont biztosítja, illetve támogatja a távmunka lehetőségét is.

A mindennapi ügymentet könnyítő néhány alapvető alközponti funkció:
Központi telefonszám

A céget egy központi telefonszámon keresztül érhetik el ügyfelei, így egyidejűleg több bejövő hívás fogadható.

Egyedi üdvözlőszövegek

A központi hívószámra beérkező hívásokat egyéni céges üdvözlőszövegek fogadhatják.

Interaktív automata menürendszer

Az egyedi üdvözlőszövegeken kívül egyéb tájékoztató szöveg is elhelyezhető egy rugalmasan kialakított menü szerkezetben, tehermentesítve ezzel az operátor(oka)t. Így a leggyakrabban feltett kérdések minimális költséggel, gyorsan, a nap 24 órájában megválaszolhatók.

Direkt mellékbeválasztás

Amennyiben a cég központi számát hívó fél ismeri a hívni kívánt mellék számát, a rendszer automatikusan a melléket kapcsolja.

Indirekt mellékbeválasztás

Amennyiben a hívó fél nem ismeri a mellék számát, hívása egy központi kezelőhöz kerül, aki gondoskodik a hívás megfelelő helyre történő továbbkapcsolásáról. A mellékek kiosztását tartalmazó telefonkönyv szabadon módosítható.

Kapcsolási és várakoztatási zene

A központi számra behívó ügyfelek a mellékek kapcsolása közben csengetési hangjelzés helyett várakozózenét hallgathatnak.

Hívószám megjelenítése és ügyfélazonosítás

Hívószám alapján, telefonkönyvből.

Hívásirányítások

Különböző hálózati eseményre automatikus átirányítást tud a rendszer kezdeményezni, mind belső mind külső számra. Opcionálisan állítható a web-es felületen keresztül.

Központi hangposta (üzenetrögzítő)

Központi hangpostarendszeren belül adott felhasználóhoz rendelt postafiókban hagyható hangüzenet, melyről a címzett e-mail értesítést kap.

Kiegészítő szolgáltatások/funkciók:

Kapacitás bővítése.

Konferenciahívások

Erre alkalmas telefon készülékkel több résztvevős konferenciahívást bonyolíthat.

Statisztikarendszer

Részletes adatok a sikeres hívásokról. A hívások dokumentálhatóvá és nyomon követhetővé válnak.

Hangrögzítés

A rendszer támogatja a bejövő hívások hangrögzítését.

GSM adapter

Meglévő GSM flotta kedvezményéről sem kell lemondania mobil hálózatba irányuló hívások esetén.

Díjak

A szolgáltatás havidíj ellenében rendelhető meg.

Ha további információra van szüksége, vagy ajánlatot szeretne kérni, lépjen kapcsolatba velünk!

Email címünk: b2b@netfonetelecom.hu