Általános ismertető

Komplex üzleti szolgáltatásaink elsősorban cégek számára nyújtanak kényelmi illetve a napi ügymenetet segítő és támogató funkciókat. Partnereink számára is ajánlott első ilyen szoglátatásunk az IP alközpont szolgáltatás.

Kinek ajánlható az IP alközpont szolágltatás?

Azoknak a vállalati ügyfeleinknek, akik kis anyagi beruházás mellet szeretnék modernizálni kiöregedett alközpontjukat, vagy egyszerűen csak élvezni kívánják a modern technológia előnyeit.

A szolgáltatás előnyei

A funkciók szabadon választhatók, konfigurálhatók a rendszerben, így akár minden alközpont adott cégre szabottan kerülhet kialakításra. Így alacsony eszközberuházás mellett az ügyfél igényeire szabott ügyviteli környezet alakítható ki.

A NetFone Telecom IP alközpontja az alábbi funkciókkal segíti egy vállalat mindennapi ügymenetét:

  • központi telefonszám
  • interaktív automata menürendszer (IVR)
  • direkt és indirekt mellékválasztás
  • központi hangposta (üzenetrögzítő) szolgáltatások
  • WEB alapú felhasználói alkalmazás
Működés

A hívásokat egy az ügyfélhez telepített szerver fogadja, melyhez az egyes felhasználó telefonvonalon keresztül kapcsolódik. A szerver kezeli a beérkező hívások fogadását, megválaszolását, vezérlését és hangrögzítését, illetve ezen keresztül lehetőség nyílik hívások indítására is.

Az alközponti funkciók elérése akár távolról is biztosítható a munkavállalók számára, így internetes kapcsolat révén az alközpont biztosítja, illetve támogatja a távmunka lehetőségét is.

A mindennapi ügymentet könnyítő néhány alapvető alközponti funkció:
Központi telefonszám

A céget egy központi telefonszámon keresztül érhetik el ügyfelei, így egyidejűleg több bejövő hívás fogadható.

Egyedi üdvözlőszövegek

A központi hívószámra beérkező hívásokat egyéni céges üdvözlőszövegek fogadhatják.

Interaktív automata menürendszer

Az egyedi üdvözlőszövegeken kívül egyéb tájékoztató szöveg is elhelyezhető egy rugalmasan kialakított menü szerkezetben, tehermentesítve ezzel az operátor(oka)t. Így a leggyakrabban feltett kérdések minimális költséggel, gyorsan, a nap 24 órájában megválaszolhatók.

Direkt mellékbeválasztás

Amennyiben a cég központi számát hívó fél ismeri a hívni kívánt mellék számát, a rendszer automatikusan a melléket kapcsolja.

Indirekt mellékbeválasztás

Amennyiben a hívó fél nem ismeri a mellék számát, hívása egy központi kezelőhöz kerül, aki gondoskodik a hívás megfelelő helyre történő továbbkapcsolásáról. A mellékek kiosztását tartalmazó telefonkönyv szabadon módosítható.

Kapcsolási és várakoztatási zene

A központi számra behívó ügyfelek a mellékek kapcsolása közben csengetési hangjelzés helyett várakozózenét hallgathatnak.

Hívószám megjelenítése és ügyfélazonosítás

Hívószám alapján, telefonkönyvből.

Hívásirányítások

Különböző hálózati eseményre automatikus átirányítást tud a rendszer kezdeményezni, mind belső mind külső számra. Opcionálisan állítható a web-es felületen keresztül.

Központi hangposta (üzenetrögzítő)

Központi hangpostarendszeren belül adott felhasználóhoz rendelt postafiókban hagyható hangüzenet, melyről a címzett e-mail értesítést kap.

Kiegészítő szolgáltatások/funkciók:

Kapacitás bővítése.

Konferenciahívások

Erre alkalmas telefon készülékkel több résztvevős konferenciahívást bonyolíthat.

Statisztikarendszer

Részletes adatok a sikeres hívásokról. A hívások dokumentálhatóvá és nyomon követhetővé válnak.

Hangrögzítés

A rendszer támogatja a bejövő hívások hangrögzítését.

GSM adapter

Meglévő GSM flotta kedvezményéről sem kell lemondania mobil hálózatba irányuló hívások esetén.

Ha további információra van szüksége, vagy ajánlatot szeretne kérni, lépjen kapcsolatba velünk!

Email címünk: partner@netfonetelecom.hu